Clothes

Hösten står och knackar på dörren och jag tänkte dela med mig av vad jag vill bära för kläder/skor, hösten är min favorit årstid. Skorna är finare, kläderna är mysigare och livet känns riktigt mysigt när man kan ligga med en mysig filt i soffan, tända ljus och en bra bok som sällskap. Önskar dock jag hade en öppen spis som det kunde brinna fint i. 
 
Till middagar och fest:
 
Kläder och armband från Gina Tricot - Skor från Jeffrey Campbell "Orwell" 
 
Skor, Klänning och Kuvertväska från Nelly
 
Klänning från Odd Molly - Armband från SOPHIE by SOPHIE - Skor från Nelly
 
 
Till Vardags:
Jeans från Gina Tricot - Skor från Nike - Klocka och Tröja från Nelly
 
Kappa, Stövlar, Halsband och Blus från Nelly - Halsduk från Gina Tricot
(Självklart svarta jeans till, fick ej plats i bilden).
 
Blus, Stövlar, Armband och Klocka från Nelly - Jeans från Gina Tricot
Tröja och Skjorta från Gant - Klocka från Triwa - Stövlar från Primeboots - Jeans från Gina Tricot
 
 
Till myskvällar i soffan:
Tröja och Byxor från Juicy Couture - Tofflor från UGG australia 
 
Inspiration | |
Upp