Modette levererar skrattfest!

Har tänt lite ljus och krypit ner under min favoritfilt i soffan, lite musik och bra bloggläsning gjorde detta till en bra kväll! Kom genom en blogg in på nyheter24/modette och dom levererar verkligen skrattfest med denna artikel, bilden här under känner jag verkligen igen mig i. Tror jag har lite bilder på mig själv under den tiden, hittar jag dom ska jag bjuda på mig själv och visa er! 

Här har ni länk till artikeln: 12 trender vi aldrig vill se igen
 
 
 
 
Vardag | |
#1 - - THE REVOLT:

När den där fjortis trenden fanns tyckte jag den va skit ful :0 så jag gick aldrig runt sådär även om många av mina vänner föll för den :0 fattar fortfarande inte grejen haha xD den va hemsk >. <

Såg de andra hahaha, asså de synliga stringen .. Shit haha det har jag oxå haft svårt för xD

Upp