Väntans tider

Har varken haft tid eller ork till bloggen, finns ingen lust nu heller men ett litet inlägg lär ni väl få. 
 
Har varit iväg till Stockholm och tittat på skolan, det verkar grymt och nu känns det som att dagarna bara går åt till att vänta på att få svar om man kommit in eller ej. Håll era tummar för mig. Ang flytt till Stockholm är det blandade känslor i familjen, pappa är taggad och happy över att få en frisör, mormor är stressad och mamma är rädd. Jag glider bara med på ett bananskal i bakgrunden och känner att det vore grymt, lite stressad över boende dock men det är sånt som alltid löser sig. 
 
Har hängt en del med mormor, vi har varit på marknad, gått på bio och det ska vi göra imorgon med. Skönt att bara vara ibland, hon är guld min lilla mormor.  
 
Nu ska jag åka hem, möblera om, handla mat och sätta mig vid nagelbordet och kämpa på med att få till den perfekta franska. Ja, det är förbannat tråkigt och ska hälla i min redbull för att överleva denna kväll. Vi hörs av snart igen, kanske imorgon om det kommer en vind av inspiration till något att skriva om. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vardag | |
#1 - - Susanna Maria J:

Så kul med bio. Bara ta det lugnt du, inte stressa med bloggen. Ta det som det kommer ;) Go snödag på dig!

Upp